Trött

Vi har legat i sängen innan kl 23 idag! Så härligt. De e nog rekord för oss åh komma i säng så tidigt! Isabelle ville inte riktigt somna när mamma ville det. Så hon somnade vid 21-21:30! Jag fick tillslut lägga mig med henne i våran säng så att hon skulle somna. Härdan efter så får hon bara sova en gång på dagen nu. :p Är riktigt trött så blir inget långt inlägg. Frida & Ronja har varit här idag. Så trevligt. Vi va ute på en mini promenix, sedan när Pierre kom käkade vi korvstroganoff :) Sen kom Nicky och hämtade henne. Sen så gjorde bi inte så mycket mer jag o älskling. Isabelle fick äta sin gröt själv idag sedan duschade jag henne. Nä, nu ska jag försöka sova lite, så kanske jag är pigg imorn! Då e det ÖppnaFörskolan :) pusspåer,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0