Dag 06 – Min dag

Min dag har sett ut såhär:

Vaknade vid o6:3o då Isabelle vaknade och fick välling. Och Älsklingen åkte till jobbet. Jag var rätt pigg en stund efter det, men låg kvar och somnade om, till halv 10-10 då (Isabelle ville gossa med mamma i sängen :) Hon blir överlycklig när man säger godmorgon och när man tar upp henne! Det kallar jag kärlek. Ett stort leende på läpparna på morgonen. Tänk om man själv hade ett sådant bra morgonhumör :) Men det håller nog inte i sig till hennes tonnår.. Bevare mig väl, jag vet hur jag va emot mamma :) Förlåt! <3 Vet liksom vad jag har o vänta mig.)



Sen gick vi upp efter en stund, och Isabelle fick sin frukostgröt. & jag åt också gröt :)
Älsklingen skulle komma hem vid lunch idag och äta hemma, så jag gjorde egen tomatsås & pasta till honom. Då blev han glad. Han stannade hemma till halv 1, och åkte sedan iväg till jobbet igen. Isabelle blir så glad när han kommer hem. Det är verkligen härligt o se :) <3



Sen tog jag på mig & Isabelle ytterkläder och tog den dagliga promenixen. Hon somnar nästan med en gång i vagnen. Hon somnade vid 13. Sen kom vi hem vid halv 2 ungefär, så pratar jag med mamma på telefonen :)
Sen vid 2 käkar jag lite lunch. Isabelle sover fram till 15 ungefär. Då får hon lite mat :) Och sedan leker hon för fulla muggar :)

Sen kommer älsklingen hem. Och jag börjar med maten :) Han går in till Isabelle, och pratar & hejjar på henne <3
Sedan så äter vi. Och sen blir det lite lek med Isabelle på golvet med hennes leksaker.

Sen så händer det inte så mycket. Vi tar det mest lungt. Isabelle blev trött vid 6 tiden, så jag går & gör välling till henne, och hon somnar så sött i sin säng senare :)

Hon är så duktig nu. Hon sover hela nätterna utan problem :) Så skönt!


Nu kollar vi på Ishockey. Djurgården-Färjestad. Vi hoppas ju på att Dif vinner. Det blir bäst så för våra lag :)
Sedan när ishockeyn är slut, ska vi kolla på Paranormal Activity 3.
Sen ska vi duscha & sova!


Nu ska jag ta mig en morot, för nu är jag sugen på nått !
Det var min dag.





Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0