Dag 07 – Min bästa vän

Ojojoj... Vad svårt!

Jag har rätt många vänner, som jag vill kalla min bästa vän.

Mina bästa vänner som jag har är:

Emmeli i Grästorp. Vi är & står mycket varandra nära. Vi vet precis vart vi har varandra. Vi har dock tappat kontakten pga flytt och barn. Vilket som är OERHÖRT tråkigt. Men vi satt alltså ihop när vi började i 8:an fram tills gymnasiet. Det var alltid vi 2. Alltså vi har verkligen gjort ALLT tillsammans! Vilka minnen, Emmeli! Hon är verkligen en otroligt snäll tjej, som man har as ball med :) Jag älskar dig Emmeli Sporring !



Sen så har vi Frida:

Också en utav mina bästa vänner. Vi har deffinitivt inte alls samma kontakt längre. Den bröts väl lite när hon flyttade till Norge och började jobba där i ett par år! Nu har hon äntligen flyttat hem till Sverige igen, men dock så bor inte jag kvar i hålat, och träffas pga det inte :( Vilket som också är oerhört tråkigt. Vi har också delat väldigt mycket tillsammans. Älskar dig Frida. Bjuder på en fyllebild, en gammal sådan också. Frida kängst t.v


Sen så har vi Jonas:

Som en broder för mig. Vi är fortfarande ganska tajta och har träffats ofta, måste jag säga, trots den långa vägen mellan oss. Och vilka minnen med dig! Jesus! Skrattar när jag bara tänker på det! Ja, vad mer kan man säga? Jag älskar dej Jonas! :)



Sen så har vi Sandra:
Träffades i gymnasiet. Mer i 2:an som vi börja umgås.. Sedan blev vi bästa vänner & bråkade aldrig. Sen på senare tid har det hänt incidenter mellan oss.  Sandra blev med barn, & flyttade ner till Göteborg. 9 månader senare kommer Leam till världen :) . Sen tappade vi mer och mer kontakten. Jag vet själv hur det är nu att ha barn. Man har mer förståelse nu liksom :P Men vi har också galna minnen ihop! <3<3


Nu på senare dagar har jag funnit en ny bästavän:

Frida, från föräldragruppen :) Vi förstår varandra mycket bra, och är världens gulligaste och den snällaste människan som finns :) Hon är en toppen mamma åt sin kära dotter Ronja också!
Så tacksam för att jag har fått lära känna dig, Frida :) Puss <3<3<3
Har dock ingen bild :(

Men min ALLRA BÄSTA VÄN är MIN POJKVÄN <3

Pierre! Vi gör allt tillsammans, vi skrattar, vi gråter,vi bråkar, vi lever ihop, vi har skapat ett barn tillsammans! Du är min bästa vän och kommer att vara det livet ut, oavsett vad som händer mellan oss! <3
Jag Älskar Dej, så otroligt mycket! <3



Det var typ de :) <3 På återseende imorn ;)

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer
Postat av: Wackelfufu

Omg det är DU som är gulligast och snällast! Är så glad att vi har hittat varandra! Love you fooorevvah and evvaaah lol

2012-01-26 @ 12:07:35
URL: http://Http://wackelfufu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0