2-2 I matcher :)

21 Mars,'

Sitter på jobbet och har min lille rast. Det är min 7:e dag i sträck som jag gör idag. Och jag slutar om 2 h, så det e skönt. Imorn är jag äntligen ledig, så imorn blir det bara att ta det lugnt. Lugnt & lugnt, Isabelle är ju hemma från dagis imorn så lugnt blir la de kanske inte ;)

Ikväll är det åter hockey. Kvartsfinal 5. Luleå - Frölunda. Och sist var det hemma vinst i Scandinavium, efter 5 perioder avgör Mathis Olimb 4-3 i SD.
Har fan aldrig varit så nervös, men jag somnade gött ;) Vilket grymt jobb de gjorde. Sen att domarn är som han är, det är ju en annan 5:a.
Så ikväll blir det Frölunda. Matchen går på kanal 9 för er som inte har CMore.

Nu är min rast slut så vi hörs!

Pusspåer,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0