Mar. 22, 2013

22 Mars,'

Jaha... Åter igen besviken.. Haha! En person säger till mig att jag är enögd när det gäller Frölunda ;) Typ att motståndarens lag gör fula mål, medan Frölundas är gör snygga :D Haha!
Igår vann Luleå. Åter på fusk! Nä, ska inte säga fusk. Men för er som såg matchen, ni håller väl också med mig, lika så domarna, att det är OKEJ att hålla fast målvakten medvetet, och sen göra mål?
För så är reglerna tydligen i Ishockey.

4-1 till Luleå blev det iaf. Var måttligt arg igår.

Nåja...


Idag på min lediga dag, vaknade Isabelle vid 7 tiden. Så det var bara att pallra sig upp. Vi åt frukost när Pappan åkte till jobbet. Gosigt!

Sen har dagen bara rullat på med bus och lek med Isabelle :) Vid 11 tiden klädde vi på oss ytterkläder, gick ut och gick, och sedan vidare till lekplatsen så att Isabelle fick gunga :) Var hemma vid 12 igen. Så 1 timmas frisk luft var behövligt!

Sen fick hon lunch, och åt jätte bra! :) Så nu sover hon gott !! Och jag dricker kaffe innan jag ska ta disken och dammsuga, och sedan in i duschen. För ikväll blir det resturang med Goa vänner <3

Ha de gött!

Pusspåer,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0